Therese Michaela

OVÄNTAT OCH HEELT OTROLIGT

Kategori: Allmänt

Igårnatt hände det nått riktigt oväntat för både mej och Johan!
Jag brukar alltid innan jag somnar ligga på rygg och tänka lite extra på vår lilla bebis och försöka känna av den så mycket som möjligt. För på nätterna är busfröt klarvaken för det mesta ;)

Och just när vi låg där så kände vi en spark i våra händer, jag höll till och med min hand över Johans så den kändes till och med egenom Johans BIGhand lixom..
Helt otroligt! Vi blev helt chockade kan jag säga.
Och just att vi båda kände det samtidigt var också så häftigt och fint på samma gång <3 :D

Idag går jag in i v 20.. så halva graviditeten är nu avklarad! :) Nu är det bara halva kvar sen har vi vår lilla älskling hos oss :D


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Waoo, vilken grej =) Och så halvtid!!!

    Kram mamma!

    2010-08-01 | 11:08:02
    Bloggadress: http://www.briardgrabbar.blogspot.com
  • Jenny säger:

    OJ redan vecka 20?? Så otroligt fort det går...



    Kul att ni känner sparkarna utanpå nu, finns ju inget mysigare! :)

    Får se om jag kan känna en puff ikväll? ;)

    2010-08-01 | 12:03:55
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com
  • Pernilla - en blogg om min häst m.m :) säger:

    Shit så fort det går!! Ska bli så kul sen när ni får lillbebisen :) Man börjar få lite presationsångest nu, haha kanske min tur snart ;) tror dock jag väntar med det ett tag, livet har så mkt annat att bjuda på :D Saknar dig gummsan :)

    2010-08-01 | 23:08:50
    Bloggadress: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här: