Therese Michaela

MIN ÄLSKADE BEBIS

Kategori: Allmänt

Jag sitter här och tänker på att det är så himla specielt att just bli mamma! Att det växer en liten människa därinne i min mage.. det är helt galet! :D Ett litet liv som är utav mitt kött och blod..

Jag är så lyckligt gravid som man bara kan bli..
Tacksam över min lilla älskling som sparkar och har sej därinne varje dag, flera ggr om dagen.
Jag fattar mej inte på dom som säger att: Nu är det slut på det roliga i livet när man skaffar barn??? Det är ju då livet börjar for good sake! :D Detta som händer i mitt liv just nu kan inte vara mer rätt för mig helt enkelt. Finns inget som slår detta! Vill inget annat.. Älskar utmaningen av att bli förälder och allt vad det innebär :)
Jag skulle aldrig vilja byta ut mitt liv med nånannan, jag älskar min bebis och Johan, min familj och mig själv och hela mitt liv :D

Älskar vår nya lilla familj på snart 3 ist för 2 ;)


Måste berätta om att jag läste ett inlägg i en blogg nyss som lät så hämskt om just bebisen hon bär i sin mage om hennes tillvaro, känslor etc.. Usch! :( jag blir så ledsen känner jag!
Ibland skriver folk så mycket hämskt.. hur kan man känna så??? Jag kan bara inte förstå det..???????

Jag är stolt över min mage och min bebis därinne, mitt hjärta, mitt allt.. Att man kan älska nån så mycket redan???, till och med innan den kommit ut.

Jag skulle kunna offra hela livet och mer därtill för dig min värdefulla lilla skatt


Kommentarer

  • Jenny säger:

    Såå fint skrivet! :)

    Och jag håller med dig helt och hållet! Otroligt korkat att säga att livet slutar när man får barn. Man kan fortfarande hitta på saker och leva livet, om inte annat så blir livet otroligt mkt bättre :)

    2010-08-20 | 10:04:31
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Svar: Jag ska nog kolla på mique för jag tror dom har cult design sakerna, så ska se var nappburken kostar för den va så fin :)

    Annars ska jag nog köpa lite kläder, kommer inte på så mycket annat att köpa, han har ju det mesta.



    Det gör du rätt i, roligare att få en överraskning!



    Puss

    2010-08-20 | 10:23:09
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: