Therese Michaela

TÉ OCH BLÖJHINKAR

Kategori: Allmänt

Idag blev det en tripp till mamsen :) Myys! Vi bestämde att vi ska sticka iväg och köpa olika sorters té nu till hösten.
Finns ju hur mycket som helst när det gäller just té.
Jag är en riktig té -drickare ;) Speciellt på hösten/vintern när det är extra kyligt ute.

Sen lite senare på eftermiddagen så gick Johan och jag hem till lilla mormor och käkade korv i ugn, potatis och ärtor ;) gottgott!
Det har inte hänt så speciellt mycket mer idag.. en ganska lugn fredag faktiskt..har styrt lite nu på kvällen, rensat lite smått, diskat.. lite små-plock, sådär som alltid är nödvändigt för ett prydligt och snyggt hem.

Något jag måste införskaffa iaf så är det bröstinlägg för läckande tuttar ;P som har hållt på i sådär 1,5 månad nu..
Plus att jag sett ett erbjudande på babyproffsen om något som heter BabyBox att man får en blöjhink+ blöjor och servetter och massa andra grejer???? :D Låter ju som väldigt välbehövligt för lilla familjen.

Nu blir det film och myspys med karln <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi vill se din växande mage inte dina tuttar :o

    2010-08-07 | 08:06:30
  • Tessie- Mitt liv , Min blogg säger:

    Svar: Då får du/ni vänta länge hörrö ;P

    2010-08-07 | 13:14:12
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/
  • lina säger:

    vilken tur att du skrev i min blogg för hitta inte din! sökte på tessi utan e..haha.

    Ja vi får ta o ses snart igen. Hör av mig nästa gång jag vet jag är ledig från jobb o annat.

    Puss*

    2010-08-07 | 13:50:05
    Bloggadress: http://linaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: