Therese Michaela

CHILL <3

Kategori: Allmänt



Föresten så kanske jag ska uppdatera mej lite.

I måndags var det sista mötet, YES! Idag börjar jag mammaledigheten! Känns härligt, nu när man vet att det bara kommer vara bebis och att jag kommer vara mamma på heltid! :))

Blev en runda på stan i måndag´s, köpte det sista nu innan det är dax för BB, lite plagg på Gina Tricot. Fann en glittrig scarf därinne också.

Sen passade jag på att utnyttja julklappserbjudanden på Kick´s också.. Loréal mascara+ en svart eyeliner för endast 199kr. Och Maxfactor Lipfinity för endast 99kr.. gudomligt snyggt! Asiktskräm och fondation stod också på listan.
Fick febertermometer till lilla bebisen av mamma och Pata också, TackTack :D


Idag var jag hos frissan och slingade håret och det blev peeeerfect! Mitt hår växer så sjukt snabbt nuförtiden, antagligen beror det på graviditeten. Jaaaaaaa! Åååååååh så braaaaa! ;P

Nu vankas det kesella med blåbär i. Mums! :)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vad roligt för henne! :) Ska träffa Zandra snart så det måste jag fråga mer om :p



    Nej jag gjorde aldrig en sån... men det kan ju vara kul att ha!!



    Puss

    2010-12-08 | 10:51:47
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Ja det ska bli supermysigt att hålla en sån liten :D Tyckte Liam var liten och ostadig och han är ju ändå 3 mån....så din lilla kommer kännas som en liten deg hihi :)

    Puss

    2010-12-10 | 11:06:12
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Hehe säg inte det du, jag hade förhållandevis liten mage men fick ut en bjässe ändå ;p



    Men huvudsaken är ju att allt går bra och bebisen mår bra sen och det tror jag :)

    Vilken mysig tid ni har framför er!!!

    puss

    2010-12-11 | 10:09:01
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: