Therese Michaela

JAG BARA ÄLSKAR MITT LIV OCH MIN NYA LILLA FAMILJ!

Kategori: Allmänt

Jag är så himla lycklig!
Glad och jag känner mej så himla hel.. Inget i världen går att jämföra detta. Jag är mamma till världens finaste bebis..

Nu sover han som en stock i sin vagn! Hittills är han såå snäll och lätthanterlig och amningen går finfint den också.. rätt sugteknik från första stund sa dom på BB, heeelt amazing! <3 :D

Han till och med kluckar när han äter, vilket är mycket ovanligt såhär i början.

Kommentarer

  • fanny säger:

    ååååh grattis!! nu väntar jag spänt på förlossningsberättelse :D

    2010-12-20 | 15:37:27
  • Therese säger:

    Svar:



    Tack Tack :D

    2010-12-20 | 17:34:10
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Så skönt för dig gumman! :) Det är ju guld värt med en bra start med sitt barn.



    Njut på nu när han bara ligger och myser, ju äldre de blir desto vildare blir dom hihi ;)



    Puss puss <3

    2010-12-20 | 19:44:42
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: