Therese Michaela

MYSER I BABYGYMMET

Kategori: Allmänt

Min lilla krabat myser i sitt babygym.. han blev så fachinerad av alla grejjer som skramlade, prasslade och pep :D
Han är lixom med i matchen..

Han tittar och är så nyfiken. Han är mitt allt <3 min fina son! Tänk, jag har en son! :D wohoooo! Mammas pojke!


Föresten såhär ser min mage ut 2 veckor efter förlossning.. Ganska nöjd iallafall.. kan nog finslipa lite på den så är det perfa sen ;)


Magen ca 4 dagar innan Milo kom :D <3 v.38


Inga bristningar, inga celuliter, världens underbaraste förlossning, ingen bedövning, bara lustgasen.
Och världens finaste unge ploppade ut <3 Kan man vara lyckligare, nope! :)))

Kommentarer

  • fanny säger:

    wow :O snacka om snygg kropp både UNDER och efter graviditeten! din kropp är ju som gjord för att föda barn!

    2010-12-29 | 14:00:54
  • tessie säger:

    SVAR: :D



    TACK ska du ha! :D



    Kram /// ur-moder´n ;P

    2010-12-29 | 16:30:57
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: