Therese Michaela

THE LIFE FOR ME

Kategori: Allmänt

Jag har funderat på att livet kan ändra sig så snabbt, bara på några sekunder.. Ibland märker man att man inte är som man var förr längre...
Grejen är den att jag är grymt nöjd med det, med just den känslan och den enorma förändring! :D
Vill bara ha mer av den varan. Och så har jag insett att en del går inte åt samma håll som en själv..
Och det märks under dessa omständigheter.
Att det var inte som förr.. Jag är här och du/ni är där! Men ändå finns det nått som håller en ihop, fast inte lika intensivt som förr..


Dom där raderna blev väldigt allvarliga ni ;P Kanske en aning luddiga för er som inte är så filosofiska som jag är..
Hursom, Idag lever lill* rullan utav bara den såhär på kvällskvisten.. Härligt! :D Regnet smattrar på rutan utanför, Myys!
Vi är inne, kan käka chips och dricka läsk om vi vill och bara njuta av att situationen är som den är hos oss!

Kan det bli bättre??? Nae, jag skulle inte tro det! :D



Turkiet 2008

Kommentarer


Kommentera inlägget här: