Therese Michaela

LYCKA ♥

Kategori: Allmänt

Hej på er! :D

Jag är överlycklig och helt sprudlande glad. Idag var vi på ordinarie UL och kikade på lilla underverket som ligger i min mage.
Den hade verkligen växt så det knakat sen sist vi var och kollade och allt såg så bra ut.
Nu ser det verkligen ut som en liten bebis.
Fast i miniformat än sålänge. Lill* sprattlade omkring och slog lite med armarna där inne såg man :D <3

Moderkakan ligger framför/ höger sidan om barnet så jag känner mest av när den sparkar/sprattlar på vänster sida.. svårt att förklara..
Men oftast så växer moderkakan iväg lite så detta är inget problem på nått sätt.
Men en del som har moderkakan framför kan det vara svårt för att känna av bebisens sparkar och sprattel i början, men jag har ändå haft turen att känna av min lilla skrutt ändå.. <3
För sånt går verkligen INTE att ta fel på!

Helt underbar dag. Nu ska jag fortsätta njuta av att jag har världens vackraste bebis i min mage!

Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: