Therese Michaela

B- FYNDAT

Kategori: Allmänt

Köpte dessa produkter från H&M.. jag vet, ingen lyx, men om jag ska vara ärlig så funkar det lika bra som IsaDoras och Make up store´s.
Vilket är grymt eftersom jag tappade mitt för 2 dagar sen.. så det bara blev smulor. Spara det ändå självklart ;) man vet ju aldrig!
Hade lixom inte hjärta att slänga det heller..
Jag tyckte till och med att det var så ledsamt så jag började tjuta, tänk att detta är verkligen ett sånt där fjompigt i-landsproblem...

Men en sak är säker.. jag blev riktigt överraskad att just H&M´s egna produkter var så bra :)))
Som tur var!



Kommentarer

  • jenny säger:

    Det är bra! Solen lyser ju nu så då blir man lite gladare :)



    Hur är det själv?? Och med magen? :)



    Puss

    2010-11-04 | 12:31:25
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: