Therese Michaela

BM & UL

Kategori: Allmänt

TjaTja!

Idag var jag hos barnmorskan och så kollade vi moderkakans läge.. Och den hade flyttat sej, så snitt pga av den blir det inte.. skööönt :)
Konstaterade också att lilla älsklingen fortfarande ligger med huvudet nedåt..
Vilket är en stor fördel, så får vi hoppas på att lillen inte tänker vända sej nu.. för snart är det dax för fixering vilket innebär att om den ligger med huvudet nedåt och den fixerar sej så kan den bestämma sej för att titta ut när som helst och möta mamma och pappa :D

Alla mina värden var jättebra, har aldrig haft så bra järnvärde i hela mitt liv typ :) Härligt! Och mår jag bra och har bra värden och följer min kurva så då vet man också att lillfisen därinne mår toppen <3 ;)


Nu har jag bara 3 ggr kvar hos Bm och del3 på föräldragruppen.. sen är det dax! :)))) Allt är så spännande!

Världens finaste bebis ska anlända snart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: