Therese Michaela

" HON ÄR QUEEN OF FUCKING EVERYTHING "

Kategori: Allmänt

Måste verkligen rekomendera Carolina Gynnings bok Ego Woman, den är så himla bra!

Nu har jag precis vart inne i en dusch. Ska sova om bara 15min.
Förövrigt ikväll har det vankats korv i ugn här hemma med stekt potatis och sen lördagsgodis och lite glögg till Så mycket bättre på 4an.

Imorgon ska jag tvätta upp bebiskläder och styra lite.. Ooo, går inte att beskriva hur mycket jag längtar nu! <3
Nu sparkar lillen på höger revben antagligen för att jag sitter lite ihoptryckt just nu, så jag får nog byta position snarast annars lär revbenen få fler törnar innan kvällen är slut ;P

Hejhopp!

Kommentarer

  • sanna säger:

    vore kul och få se en magbild på hur magen ser ut nu när det är så nära =) tänk, snart e du mamma =D

    2010-11-14 | 16:37:11
  • therese säger:

    Svar:



    Jaa, det kommer! :) men lite senare.. kanske v 37-38-39.. har väl inte hänt så mycket på den fronten än vad ni har sett änsålänge.. mer än att den börjar sjunka nedåt nu tror jag ;)))) Myyys!



    Jaa, snart är jag mamma och jag lääängtar! <3 :D

    2010-11-14 | 21:26:57
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: