Therese Michaela

JULKÄNSLA, BESÖK HOS BM OCH DET SNURRAR I MIN SKALLE ;)

Kategori: Allmänt

Tjah! :)))

Idag har jag riktig mys och julkänskla i hela kroppen ;) Tänk vad mysig denna tid är egentligen och extra mysig för mej och Johan just detta år också ;)

Igår träffade jag Jennystumpan. Vi tog en fika på HC vilket vi absolut ska göra om fler ggr.. Myspys och massa bebis/barn-prat.
Köpte en jättesöt body till lillen btw också.. man kan ju inte låta bli när man ser nått så sött som den jag köpte igår ;P
Hämtade ut mina skor från Nelly igår också.. Grymt snygga ;))) och passa perfekt!

Idag var jag hos Barnmorska igen.. Och vet ni vad då att lilla älsklingen har fixerat sej, med huvudet nedåt. Blev ingen stjärtunge här inte :)
Men tyvärr så är det ingen garanti för att den ska komma ut fortare eller tidigare, men samtidigt kan det faktiskt vara så att lillen vill ut tidigare, med tanke på att jag har sjukt mycket sammandragningar och mensvärksliknande känsla i magen så kan man ju aldrig veta???
Och det är sååå himla spännande!
Hoppas den vill ut innan jul.. då vet jag precis vad den ska ha för små söta/tuffa kläder på julafton ;P <3

VI <3




Bästa bästa bästa <3 texten passar rätt bra till mej nu, Det snurrar i min skalle ;P

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Gumman då vad bra att den har fixerat sig! Då slipper du ju snitt för den skullen iaf :)



    Gud så spännande när den väljer att titta ut då, kanske på lucia??? :P



    puss

    2010-11-25 | 20:21:03
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: