Therese Michaela

KOMMER JAG INTE IDAG, SÅ KOMMER JAG IMORN, TYP!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeej :))

Idag har jag tvättat upp alla bebiskläderna.. kom på att jag behöver lite till innan det är dax ;P får ju aldrig nog!
Men i helgen som kommer blir det ett besök på Ikea, förvaringsboxar och skolådor och lite annat också lär man väl kommer hem med, på bebisfronten kan jag tro ;)

Hämtade ut min D&G-parfym idag också.. och den luktar ljuvligt!

Har precis tagit en dusch och gjort vaniljté, Ensam mamma söker ljudar i bakgrunden, funderar på att slänga ihop lite chokladbollar, men vet inte om jag orkar riktigt. Får nog tänka på det i några minuter till. Blir en tidig kväll iaf och en film eller några avsnitt av
Sex and the city
.

Herrå!

Min Ikaros Ca 6 månader :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här: