Therese Michaela

UPDATE BEBIS!

Kategori: Allmänt

Nu är man extra seg och trött. Även att min mage inte alls är stor i jämfört med många andra så känns det lika mycket för mej.

Ska göra en sammanfattninga i bilder av min mage lite senare, där man kan se hur det växt.
Månad för månad blir det för mej då ;P


Bebisen har en egen dyngsrytm och hickar typ på samma tider varje dag ;D det är så himla mysigt att just känna att den hickar, men det kan inte vara så kul för den med tanke på att hicka är ju asjobbigt, det tycker jag iaf när jag själv har hicka, haha!

Själv sover jag konstiga tider på dygnet nu också.. inga rutiner alls längre.
Sover på dagen en massa med jämna mellanrum, håller på att ladda upp för den STORA dagen.. vila mycket och äta bra!
Inte det lättaste att äta lite mer just nu heller som det står att man ska göra.. :/ Är ju inte det största matvraket lixom.
Och det där med 5L mer kiss i blåsan, så kan jag ju säga att det har ökat med 10L ist.. heelt gaalet!

Men jag tror att vår lilla filur håller på att förbereda sej nu för ankomst, för magen hårdnar och blir spänd flera ggr om dagen plus att det känns som mensvärk från och till också.. så nått är det som är på g iaf! Det känner jag i hela kroppen. Hoppas lillen vill titta ut innan beräknat datum eller typ på beräknad dag..

Känns att man boar nu också, ( jag är inte så speciellt social just nu helt enkelt ;P ) och man har absolut ingen lust att göra så mycket heller förtillfället, bara vara hemma och fixa och vara med familjen. <3

Ska ta vara på sista tiden med magen, ska köpa gipsavgjutning snart och fixa till så man kan föreviga magen :))) där världen finaste lilla bebis ligger!

Plus att jag ska se till att ha väskan packad snart, man vet ju aldrig när älsklingen får för sej att vilja komma ut och pussas med mamma och pappa ;)))

Ååååh, vad jag läängtar hela tiden, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar den! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: