Therese Michaela

VILKEN BLOGGERSKA MAN ÄR NU FÖR TEIJ´N DAH!

Kategori: Allmänt

Har inte såvärst mycket tid med datorn förtillfället har jag märkt ;P men nu är jag här iaf och skriver några rader..

Storhandlat med Jåvis<3.

Förvärkar på City Gross, så dom glodde på mej som om jag vore helt lost eller nått , var tvungen att sätta mej på huk flera ggr, för hela magen hårdnar emellanåt och det känns som lillplutten trycker nedåt.. och nästan vill titta ut och säga hej mamma och pappa! ja, det går inte att förklara för dom som inte vet hur det känns, men ni som vet fattar vad jag menar ;)

Nu ska jag fixa lite kvällsfika och se Desperata hemmafruar och Bartenderskolan.

Tänk snart har vi sötnosen här hos oss..
Ooooh, lääängtar.. nu går det verkligen inte att beskriva känslan, utan dej lillfis så dör jag rent ut sagt! <3

Tjahrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: