Therese Michaela

BARNMORSKE- BESÖK

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Har vart hos BM idag och alla mina värden var bra.. var positiv med bebisen också, blodgupp 0, alltså skulle jag kunna ge blod åt vem som helst :) hehe!
Plus att jag slapp ta blodprov i armen då, blev bara ett litet stick i fingret för att kika järnvärdet som också hade blivit bättre sen sist..
Och det är sååå himla bra inför förlossningen. Eftersom man förlora så sjukt mycket blod då. Och att bebisen behöver mycket järn nu också.

Bebis hjärtljud låg på 139 idag.. ojdå, enligt myten är det en liten kille ;)

Konstaterade också att jag följer min kurva.. så den växer och är helt normalstor.. trots min lilla mage :D
Sen trodde barnmorskan också att den redan ligger med huvudet nedåt.. men än kan den röra sej och sno runt så man vet ju inte????
Men somsagt.. fixering sker ju inte riktigt än.. men jag hoppas jag har tur när lilla älsklingen tänker sätta sig fast.. Alltså vända sig rätt.. med huvudet nedåt! :D

Myyyyys! Vår lilla bebis, snart är du här! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: