Therese Michaela

LYCKAN!

Kategori: Allmänt

Heeeej!

Idag har mamma och jag spenderat en heldag i Linköping/ här i Norrköping.. vi åt på mcdonald´s kollade bebissaker/kläder.
Köpte en laban bitsak till lillen.
Utav Tummen, Lilla Anna&långa farbrorn, Barbapappa och Laban så är Laban favoriten helt enkelt :D Känns helt rätt för min lilla bebis <3

Btw, Sen besökte vi Nordic en sväng också och oj vad mycket snyggt dom har.
Där köpte jag en tandborstmugg från Cult design och sen så fick jag nya nappboxen- Minimonster + lock till av mamsen, som har vart såå efterlängtad <3 :))


Ha en mysig fredagkväll allihop!



Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack för en helt underbar dag idag =)Är rätt trött efter vårt äventyr båder i Linköping och Norrköping så nu blir det skönt att ta fredagsmys =)

    Kram!

    2010-10-01 | 18:19:45
    Bloggadress: http://www.briardgrabbar.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Jag har också haft en mor&dotter dag idag + lilla arvid då förstås hihi :)



    Här hemma har vi nog mest barbapappa saker...iaf i kläder, men han har en del laban saker också när jag tänker efter :p



    Ha en mysig fredagskväll!!! Puss

    2010-10-01 | 18:30:16
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: