Therese Michaela

SPONTAN-LUNCH.....

Kategori: Allmänt


på stan med mormor blev det idag.. Det blev kupolen och fyllda enchiladas! Gottt!!! :)) sen var vi runt i affärerna och kollade lite..
Köpte mej Dior- läppglans.. oooh, shiiit så snyggt det var på! Nöjd, Nöjd, Nöjd! :))

Nu är jag såååå himla trött.. vart igång hela da´n idag.. och det känns i ryggen kan jag ju tala om!
Min lilla bebbsiiiiii är i full gång nu också, ingen rast och ingen ro därinne.. och sparkarna och tryckandet med små fötter/händer känns helt annorlunda nu.. nu är det verkligen en bebis..
MIN bebis<3 ;)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    aa jag är också helt slut. Blev ju Ikea o storhandlig... så man var inte hemma förens efter 18. Ska nog sussa tidigt idag!!! :)

    puss

    2010-10-25 | 20:09:36
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: