Therese Michaela

VINTERJACKA TILL SALU!

Kategori: Allmänt


Jaa, ni läser rätt.. jag är galen!
Har helt och hållet ångrat mej när det gäller min nya vinterjacka! Den är aldeles fööörstor för mej. Och det kommer inte bli bättre om 8 veckor heller..

Ringde mamma förut och berättade och jag hoppas att mamsen kan ta över den ist.. så jag kan köpa mej en annan.. Men men bättre det.. för jackan kommer ju då till användning! Mamma blir mycket finare i den än vad jag iaf... Jag har nog nått annat på g inför vinter sen ;)

Plus att denna vinter kommer jag nog inte vistas så värst mycket ute iaf.. och är det kallare än -10g ute så ska man inte vara ute med bebis.. och sen sista månaden kommer jag inte vara ute och leka i snön heller så.. jajaja...lalalalaaa!!!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det film.. och så kommer jag nog somna som en stock.. jag är såååå trött idag...
Plus att imorgon ska jag sova uuuut :D lovley! Sen ska jag till Madde en sväng som också är gravid, ska ha ca 2 veckor före mej! :))) massa bebissnack i prommies!!!! ;)

Herrå! ps, Lilla skrutten hälsar till er också ;P

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Vad är det för vinterjacka då gumms? Någon bild? Storlek? :D Jag vill ha en ny, haha.

    2010-10-26 | 11:37:17
    Bloggadress: http://tintin.devote.se
  • Anna säger:

    Hur gör du för att vara sådär smal när du är gravid och allt? Dina ben är så smala på bilden. Äter du inte nåt eller?

    2010-10-27 | 18:02:58
  • Tessie säger:

    Svar till Anna:



    Jaadu fråga mina underbara gener ist ;P

    2010-10-27 | 18:26:41
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: