Therese Michaela

<3

Kategori: Allmänt

Hittade en film på youtube och snacka om att tårarna bara rann ner från kinderna när jag tittade på den! ;P hehe.. det är sååå himla mycket känslor verkligen! Tänk att våran lill* lever därinne, gör exakt sådär som på filmen att den börjat titta lite nu också.. det är helt otroligt!

Lilla bebis!
Du är så efterlängtad.. Jag älskar dig sååå!!! Tiden går ju så himla fort nu också.. snart klassas jag som höggravid.. vilket inte syns direkt, men känns kan jag lova er ;D
i hela kroppen och psykiskt.. jag är mer förberedd för uppgiften och förlossningen även om jag har lite kvar att jobba med när det gäller förlossningsavdelningen ;P

Plus att det märks att lill* har blivit mycket större också, för sparkarna och boxningarna är betydligt hårdare och mer intensiva nuförtiden
. Allt detta som händer innuti är så speciellt.. tänk att vår lilla bebis ska anlända om sådär en 12 veckor.. :D Tiden går så fort egentligen, jag ska verkligen njuta nu sista tiden som gravid :))

För snart är vi föräldrar till världens finaste unge! <3

Här är filmen :D och musiken till är verkligen helt underbar, den går rakt in i hjärtat!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken farsinerande film!!!

    2010-09-22 | 08:13:48
  • Emma Roodla - Foto säger:

    gud va fint :)!

    2010-10-10 | 19:13:24
    Bloggadress: http://babiidarling.blogg.se.

Kommentera inlägget här: