Therese Michaela

MIRAKLET!

Kategori: Allmänt

Ibland kan jag inte ens förstå att jag tyckte livet var roligt innan min lilla älskling flyttade in i min mage??? det är ett stort frågetecken.. Hur kunde jag tycka nått var kul?????
Jag säger som så att jag skulle inte vilja byta liv med nån i hela världen. Älskar att vara gravid med världens sötaste unge!
Jag bara älskar att må illa och kräks pga av att min lilla älskling ger ifrån sej hormonerna.. Detta tyder på en bra graviditet! Jag älskar att känna lilla hjärtat sparka och boxas och ha sej därinne.. livlig och full av energi!

Jag bara känner att nu har mitt liv börjat! Det som fanns innan var bara nått emellan detta som händer just nu.. Jag älskar min bebis..
Jag älskar att bli mamma och denna kärlek jag känner till den kan man absolut inte beskriva med ord!
Och känslorna blir så mycket starkare för varje vecka som går också, ju större den blir, ju mer att älska! Som man brukar säga ;)

Tänk att jag har 2 hjärtan i min kropp nu som slår.. mitt eget och lill*´s <3

Herreguud, vad jag älskar denna lilla människa.. MITT EGET BARN! MITT EGET KÖTT OCH BLOD.. DET FINNS INGET VACKRARE..

Jag är stolt!
Nu om nångång kan man verkligen höja lite extra på huvudet och känna att livet verkligen har en mening!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis till graviditeten! Men ska ni leva på en lön? för du jobabr väl inte?

    2010-09-07 | 16:22:33
  • Tessie- a chic mama säger:

    Svar:



    Tack du.

    Jag är miljonär, så jag behöver inte jobba. Varför är du så nyfiken????

    men om du så gärna vill veta så är det så att vi har massa pengar i madrassen också..

    som vi plockar av ibland, just nu är det lite knöligt att ligga på, så det är nog dax att spendera lite tror jag..

    2010-09-07 | 18:53:02
  • Jenny säger:

    hahahaha vilket folk det finns ;)

    Och att de inte vågar vara annat än anonyma säger ju allt.

    2010-09-07 | 19:24:29
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: