Therese Michaela

ANGÅENDE FACEBOOK!

Kategori: Allmänt

Varför jag INTE lägger ut bilder på min son på face är för jag absolut inte litar på sajten överhuvudtaget. Finns människor som till och med hackar sig in. Heelt jävla otroligt!!!! Detta med bilder gäller vissa personer i omgivningen också. Inget konstigt med det. Samtidigt tycker jag inte alla har med min son att göra på det sättet, här på bloggen vet jag på ett ungefär vilka som läser och hur många som är inne på min blogg varje dag. Plus att på face har man betydligt mycket mer vänner och "vänner" (innom dessa kaninöron) än vad bloggenstatistiken visar.. Sen är jag väldigt noga med mina vattenstämplar på bilder där Milo är med. Jag är helt enklet rädd om honom. Alla gör självklart som dom vill, men JAG gör såhär. Och här hos mig är det MINA regler som gäller helt enkelt, finns inget och snacka om, punkt slut!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Det är helt rätt tycker jag! Håller med dig!

    2011-04-08 | 08:17:50
    Bloggadress: http://fridasofiak.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Håller med dig helt och fullt!!

    FB äger ju bilderna så, tycker ioförsig att allt med FB

    är too much. Vissa lägger upp hela sitt liv där, allt från fansen toabesök till, ja fan vet vad?

    2011-04-08 | 08:19:42

Kommentera inlägget här: