Therese Michaela

SKINNJACKAN OCH PILOTERNA PÅ

Kategori: Allmänt

Idag har vi vart ute heela dagen! Jag har till och med hunnit med att premiärsitta ute på balkongen. Nånting jag funderat på är att jag ska köpa nån fin blomma som ska hänga där sen, det kommer bli pricken över i:et :) Älskar min balkong! Vi har sol där hela tiden.. både för och eftermiddag, det är sååå nice! Och nu på kvällskvisten så har Milo och jag kollat lite på Babar, vilket han tyckte var väldigt intressant lillfisen ;) <3 Kvällen fortsätter med BigBrother och sen är det dax för sängen för imorgon ska vi in till stan en sväng, shopping står på schemat ;D Och innan det kommer Milos mormor på en liten snabbvistit :D Såå trevligt :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jaa det var ju lite roligt faktiskt! =)



    å självklart skulle jag göra om det, både två å tre gånger! Att få en liten bebis är värd all smärta i världen!



    Dagen idag har vi spenderat ute i solen hos lukas farmor och farfar, sen åkte vi vidare till Lukas mormor och morfar och grillade. Underbart gott!



    Gu va härligt det är när solen tittar fram och värmer!



    Va gör ni om dagarna så? =) KRAMAR!

    2011-04-17 | 20:40:49
    Bloggadress: http://emmamikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: