Therese Michaela

19 AUG

Kategori: Allmänt

VILKEN VÄDER VI HAR!!!! :O Och Augustifesten som nyss har börjat, kan nästan tänka mej att dom packar ihop va???? ;P Nee, men hoppas på bättre imorn då, för jag vill dit och kika på da´n.

Som tur var så hann vi med en liten promenad till konsum på förmiddagen idag.. så Milo fick lite frisk luft iallafall. Ikväll vankas tacos och lite godis! Och myspys med lillfisen som hasar sej fram nu och fort går det! ;) Min lille skruttunge!

Jaha, det var väl det, nu måste jag sluta. hörs! puss..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken hårfärg använder du?

    2011-08-19 | 22:01:34
  • Tessie- Milos mamma säger:

    SV.



    Jag slingar mitt hår, bleker det! Färgar INTE!

    2011-08-19 | 22:24:42
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: