Therese Michaela

BVC/ VACCINATION

Kategori: Allmänt

Idag var det vaccination, vägning/mätning av Mille. Allt gick jättebra.. ;) Han följer sin kurva och sprutorna gick lätt och fort.
Var och handlade lite mat idag också.. älskar när man har massa gottit hemma i kylen.

Nu ikväll har vi käkat lite gott och kollat på jullotta på liseberg.. Vi får hoppas att Milo klara sig från feber nu ikväll/natt, han var lite varm tyckte jag när jag skulle söva honom. Men han vaknar nog nån gång inatt också och då får han tutta lite, bra med vätska och så..

Imorn ska vi lussa lite i Matteusgården med barn och mammor från ÖF- Stallet och då får vi hoppas att Milo är frisk och att det inte blir värre än va det är nu..

Förövrigt har det vart en ganska häktisk vecka hittills..
Fikat med olika barn och mammor, sprungit på stan och köpt julklappar pressenter till Milo och det är inte slut ännu..
Helgen ska vi åka hem till mamsen och julbaka och lyssna på julsånger.. Föresten så köpte jag julkalendern.. sååå himla bra den är då.. ;))) får inte missa ett enda avsnitt, Milo tittar också såklart.. ;P

Ska väl poängtera att jag går in för´t med hull och hår detta år.. fan, där rimma jag också.. ni ser.. :D jag går in för´t.
Det är roligare med julen nu när man har barn själv tycker jag.

Puss å Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: