Therese Michaela

OUTFIT TILL NYÅR?????

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag ska ha på mej på nyår alls???

Kort klänning/kjol, långkjol med slits i sidan och nån grym topp.. eller ska jag helt enkelt köra på byxor eller lacktights och kavaj??? jaa, ni ser va.. ;P ilandsproblem, men vad gör man??? ;)

Jag får klura lite.. har hittat en assnygg klänning på en sida så.. kanske slår till på den eller på en glittrig topp till min långkjol med slitsen.. eller byxor, gaaah, hahahahaaa..!!!! Jag vet ju vad jag ska ha på fötterna iaf ;) får bli svart pumps, string och bh om jag inte kommer på nått, neevars, skojja lite med er där! Så busiga ska vi inte va. Nått ska jag nog komma på.. :)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, tvätta håret, borsta tänderna och sen dyka i världens skönaste säng <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: