Therese Michaela

DESIGNA.DIN.VÄGG.MED.EGEN.TEXT

Kategori: Allmänt

Aaaaaaaaaaah! Först måste jag lägga ut ett rikitgt stort LOL och mamma fattar precis vad jag menar! ;p

Jo, jag har hittat en döskön sida som man kan beställa eget designat väggord. :)))) Passa aldeles utmärkt tills vi ska flytta.
Jag beställde en till Milo med hans namn på, i blått. Och så kan man beställa och lägga till väggisar också sen om man vill. Kommer bli döösnyggt! För det är ingen konst att ta bort och byta ord sen när man tröttnat :D

Nu ska jag sova. Milohjärtat har vaknat till en snabbis här nu så jag ska byta bajsblöja och sen hopp i säng igen. Imorgon ska jag fixa naglarna och sola :)))) Och juste våtservetter får jag INTE glömma påvägen hem, dom går åt här hemma kan jag lova ;) När lillfisen både käkar,kräks och bajsar omvartannat :D

GODNATT <3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    LOL =)

    2011-02-16 | 06:21:08
  • Angelica säger:

    Titta du kan ju, sidan blev ju sper fin :)

    Nyfiken Nyfiken, vad är det för hemsida du hittat, älskar också väggord och sånt ;)



    Ha en mysig dag, soom vanligt :D

    Kram

    2011-02-16 | 08:43:47
    Bloggadress: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: