Therese Michaela

GODMORGON SVERIGE!

Kategori: Allmänt

Är verkligen uppe med tuppen idag ;P

Jag har en liten kille som vaknade nyss och ville ha lite mat. Plus att han grymtar som bara den här nu. Han vill ha mammas uppmärksamhet.
För ha la av nu precis när jag la honom tätt intill mig ;P <333 mammas pojke va??? ;P jajjjaja, plus att han bara ääälskar när man pratar med honom, nästan heeela tiden ;)

Ska väl upp snart och ta mej lite nått och käka och sen ska jag tillbax tilll sägen och sova ett tag till är det tänkt.

Idag ska Milo och jag ut på våran dagliga promenad om det är någotsånär fint väder.
Där det fredag, bästa dagen på veckan oavsett om man jobbar eller ej. Och ikväll vankas det tacos och Let´s dance och säkert nån film när plutten har somnat :)))

Myspys fossingarna :)

<3 ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: