Therese Michaela

SJUKSTUGA!

Kategori: Allmänt

Jaa, fyfaaan! Jag mår skit idag.. så det blev helt ändrade planer.
Har sovit bort nästan hela dagen, förutom när lillfisen ska ha mat. Ringde sjukvårdsupplysningen och frågade om hjärtat kunde få samma skit som jag åkt på.. men eftersom jag ammar<3 :D så är han mer imun.. jag älskar att amma helt enkelt!!! Det är så bra för barnet. Såg Livet på BB nyss och tårarana rinner ner för kinderna när man ser hur dom små livet tittar ut.
Tänk att man själv gått igen denna underbara händelse och jag är så tacksam över att min lilla son är frisk och kry. <3
Nästan så man blir sugen på en till redan imorgon ;P hihi.. Jag vill absolut vara med om detta 2 ggr till i mitt liv om jag har turen på min sida. Och Milo vill nog ha åtminstonde 1 syskon iallafall ;))

Jag älskar mammalivet.. inget i världen slår detta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: