Therese Michaela

1 MÅNAD.... REDAN????

Kategori: Allmänt

Min underbara son har nu idag redan blivit 1 månad. Känns som det var igår vi första gången fick träffa vårt fina mirakel. Det är sjuukt så fort det går.
Vill inte det..ändå lever jag bara i nuet och tänker inte mer än på vad jag ska göra EVENTUELLT dagen därpå om jag ska ta en promenad med vagnen eller träffa nån på en fika osv..

Idag har Adam och Kakan tittat förbi för att träffa lilla Milo :D Han fick såå fina pressenter min lilla trollunge, det kommer passa jättebra i hans rum sen.

TACK snälla ni :D

Kommentarer

  • Mormor & morfar säger:

    Hipp hipp hurra på lillfisens 1-månadersda´!

    Puss & kram till världens bästa Milo!!!! Ses på söndag, en heeeeldag!!!!!

    2011-01-13 | 17:10:29
    Bloggadress: http://www.briardgrabbar.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Grattis till sötaste Milo!!!! :D

    Vi får ta och ses nu i veckan :)))

    Puss gumman

    2011-01-15 | 19:09:05
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: