Therese Michaela

FONDVÄGGAR OCH NYLAGT GOLV, MAN TACKAR!

Kategori: Allmänt

Idag var vi och kollade på lägenheten här brevé.
Och snacka om att jag fick spader! Sååå snyggt! Dom som bor där nu har gjort om golvet i hallen, köket och båda sovrummen.
Sen var det fondväggar i ena sovrummet och i vardagsrummet. WOW!
Vilken lycka och vilken grym tur vi har.
Det var nymålat och nytapetserat i alla rum. Jag är extas och sjukt nöjd. Tänk vad lilla Milo kommer få det fint i sitt rum sen :D Min lilla gullunge!

Nu börjar man planera och skriva lista på grejjer som ska inhandlas inför flytten.
Och ett litet projekt kommer också startas.. jag ska nämligen göra om väggarna i badrummet har jag bestämt, men det ska bli en senare grej.


Idag var det dax för bvc igen.. pluttesnutt var 53cm lång och har gått upp till 4200. Vilket är så bra.. Han får ju så bra med mat från mamma sa dom! ;)

Jag bara ÄLSKAR att amma!!!

Kommentarer

  • Mamma/mormor säger:

    SÅÅÅ himla kul med lägenheten!!! Kommer bli kanon!!!

    Och mormors lille prins mår gott och växer så det knakar <3 Pussa på älsklingskillen!!!!

    Kramisar!!!

    2011-01-11 | 19:02:05
    Bloggadress: http://www.briardgrabbar.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Haha min "lilla" skrutt vägde 4260g och va 54 lång när han föddes ;) hihi!

    Den där lägenheten låter ju som en dröm för eran lilla fina familja!

    KRAM

    2011-01-11 | 19:22:32
  • Angelica säger:

    Attans nu glömde jag avsändare igen :P hihi

    2011-01-11 | 19:23:21
    Bloggadress: http://filippasmamma.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Gud så bra det förtjänar ni gumman!!! :)

    Ni kommer få sååå fint!



    Ringer dig sen du är allt bra nyfiken va? ;)

    Puss!

    2011-01-12 | 09:25:32
    Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här: