Therese Michaela

FUCKIN´ AMAZING!

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Kanske ska updatera lite.. Har lixom aldrig tid för datan numera på samma sätt som tidigare, vilket är heelt underbart! :D
Plus att det absolut bästa jag vet är att byta blöja! Jag är nog den ända på jorden som tycker det. Men nån måste ju gilla det också ;P

Idag har Milo haft lite besök, vi käka vofflor med sylt och sprutgrädde ;) suuupergott! Johan har nämligen fixat oss ett voffeljärn.
Imorgon tar vi vagnpromenad till BVC för lite vägning av lilla älsklingen.

En annan grej som är huur kul som helst är att vi ska flytta in i lägnheten precis brevé på 2a våningen nu ist för den längst upp.
Vilket är heeel amazing! Känns ju faktiskt mycket smidigare att bo på 2a våningen än att bo högst upp när man har barn lixom.
Plus att vi har verkligen haft världens tur med lägenheten. För jag har alltid sagt att ska jag flytta från denna jag bor i nu, så vill jag ha lägenheten precis brevé :)

Imorgon kl 11.00 skrivs det kontrakt för en 3a på 2a våningen med balkong och apsnygga skåpsluckor i köket, YES! ;D

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej. Har en fråga som jag hoppas du kan svara på :) det är så att jag och min pojkvän bor i en trea tillsammans och båda pluggar så vi har csn. Vi båda är klara med studierna till sommarn och nu är det så att jag verkligen vill skaffa mig en liten men är lite orolig för ekonomin :/ min pojkvän lär ha fått jobb tills den kommer. Hur funkar det för er?:) tacksam för lite tips och svar :) hade bra kramar

    2011-01-03 | 22:09:09
  • tessie säger:

    SVAR: Vi har inga problem med vår ekonomi.. vi har 2 inkomster.

    Man klarar sej säkert bra med det ni har också, med tanke på det du skrev om jobb osv och att ni bor i en 3a redan :)

    Är ju gjort för en liten bebis i familjen lixom. :) Vad roligt att ni tänker på barn.. Jag förstår att du är sugen.



    Det är såååå mysigt kan jag lova ;)



    Lycka till KRAM!

    2011-01-04 | 01:42:50
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: