Therese Michaela

JAG HAR BRA SMAK NÄR DET GÄLLER DET MESTA!

Kategori: Allmänt

Idag har Milo och jag tagit en heldag med mamma. Vi tog en promanad in till stan med vagnen. Mildare väder hade vi ju idag iaf.. efter mycket om och men slutade det ju att regna också, men slasket kan vi ju vara utan tycker jag. Men samtidigt så kommer ju våren till oss fortare om snön smälter bort :)
Vi köpte med oss lite mcdonald´s på hemvägen.
Och Milo är världens snällaste bebis, han verkligen älskar att åka vagnen. Han sov som en liten prins hela vägen hem och tillbaka.
Jag tror även att första leendet är på g ;D han är så med i matchen lixom. Och han har redan blivit väldigt mammig och känner igen min röst och ser på mej på ett mycket speciellt sätt.
Trivs som fisken i mammas famn helt enkelt där kan han sitta i timmar.. kommer nog få uppsöka läkare snart.. eftersom han nästan hela tiden sitter i min famn. <3 Jag är så glad för att jag fått världen finaste son.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: