Therese Michaela

19 JULI

Kategori: Allmänt

Idag har Milo och jag spenderat några timmar på stan med Lina. Fikade gott och snacka skit. Sen var jag tvungen att gå till make up-store och köpa läpstiftet Citrus som är såå himla snyggt. Lite orange/skimmer-färgat. Sen när det var dax att knalla hem, så fick vi stanna ett antal ggr under balkonger för att inte bli dyngsura ;P Himlen skulle ju självklart öppna sig just som man ska till att gå hem och utan parra också såklart, men jag är ju såå grym på att hitta på lösningar så jag skruvade av Milles parasoll på vagnen och tog det och det gick ju dööbra ;) Sen lite senare så pep jag in och tog en solning på kvällen och kära gammelmormor fick äran att vara barnvakt i 1 timma ungefär. Sådär det var min dag det ;P

Imorgon ska family till djurparken och vi hoppas på lagom väder inget regn och inte förmycket sol heller :) Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: