Therese Michaela

22 JULI

Kategori: Allmänt

Heeej! :) Igår var mamma, jag och Milo iväg på en spontantripp in till stan för att se Veronica Maggio.. Det var fullpoppat med folk.. Men vi stod ju såklart inte så nära eftersom jag hade Mille med mig. Påvägen hem så tog vi svängen förbi Mcdonald´s och en lilla menyn blev det som vi käkade på gående fot ;P Idag blev det en fika på ett nytt ställe i stan och så lite shopping, hemkommen med lite fint välbehövligt. Nu ikväll har vi grillat, Milo sover och jag ska passa på att sitta och chilla ett tag innan det är dax för mig att sova.

Allt från monki, bästa med kjolen är att det är en slits i sidan ;)

Kommentarer

  • Sandra - Följ min gravidresa säger:

    Fina kläder!

    2011-07-23 | 14:53:32
    Bloggadress: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här: