Therese Michaela

27 JULI

Kategori: Allmänt

Hejhej! Kikar in lite sent ikväll.. Har haft det så mysigt med lillfis ikväll lite längre än vanligt eftersom han inte ville sova så tidigt. Men nu sover han gott i sin säng iallafall. Idag började jag dagen med choklad-cupkaces som blev sjuuukt goda. Älskar att lyckas! ;) Sen blev det en vagnpromenad, vi handlade med oss en varsin toast-macka och åt den ute. Allt smakar så mycket godare ute tycker jag :) Nu ikväll funderar jag på mina kommande tatueringar som jag ska göra senare. Har bestämt mej för Milo i skrivstil på bröstet närmast hjärtat och ett litet hjärta, bara konturer i handleden. Längtar att få göra´t! Men ska sluta amma först, så det kommer nog att dröjja ett tag till innan jag får sätta mej i tatuerings-stolen, IGEN;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: