Therese Michaela

EN MYSDAG

Kategori: Allmänt

Hejhej bloggen!

Idag vaknade vi upp och såg att det var regn blandat med snö. Jaha, tänkte jag och tittade på min älskade son.. idag får vi ta en mysdag hemma istället helt enkelt :D Idag har det iaf hunnits med massa grejjer, lite städ igen, en låång dusch med peeling och insmörjning med härlig lotion. Mysstund i Milos rum med barnkammarens sagor, både den röda och den svarta cd-skivan. Och nu sover skruttisen och jag bloggar. Johan är och klipper sig och så ska han köpa hem skruvar till nya hyllan och ett gummiband som jag ska ha och träna lite med här hemma när lusten infinner sig :) Och sen på eftremiddagen blir det nog en bra film kan jag tänka mej.

Yepp, så ser min dag ut idag. Bye!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tack gumman :)



    Jo det är bra, men blir så himla trött av att jobba heltid bara =/

    Hur mås det själv?? :) Är liiite avundsjuk på dig som får gå hemma och snusa bebis hela dagarna, saknar den tiden!!



    Puss

    2011-03-29 | 19:46:12
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: