Therese Michaela

31 MAJ

Kategori: Allmänt

Nu är det ett himla bra tag sen jag skrev! ;P Men nu är jag här iallafall.. Vilket väder vi haft idag då.. Höll nämligen på att smälta bort påväg till BVC idag. Det blev lite balkonghäng hos mormor några timmar och det gav färg vill jag lova. Härligt! Nu är iallafall doptårtan beställd och den kommer bli såååå himla fiiin! :))))) PÅ lördag är det dax för prinsen att döpa sig.. jag kommer nog fälla en och annan tår.. Min lilla älskling och allt kommer vara så vacket!

Imorgon ska jag till frissan och fixa i lite slingor i mitt hår som växer som ogräs numera och jag är överlycklig! Sen får vi se vad dagen imorgon har att bjuda på. Förövrigt njuter jag förfullt av mitt liv! :)) Älskar´t.. <3
;D

Pusshejgodnatt

Kommentarer

  • Sandra - Följ min gravidresa säger:

    Svar: Tack, kul att du gillar det =)

    Jag har en del tips i kategorin recept och bakning, men annars inget sådär just nu.

    Men de kommer dyka upp fler. det lovad jag.



    kram

    2011-05-31 | 22:54:51
    Bloggadress: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här: