Therese Michaela

MINERALPUDER!

Kategori: Allmänt

Jag är ute efter ett mineralpuder, ett som inte är heltäckande som ser mer naturligt ut. Nu anväder jag mig bara av lite solpuder på kinderna, ibland ett ganska tunnt lager fondation. Men känns bara så himla kladdigt och stelt ändå. Den naturliga looken är här för att stanna känns det som. Så gärna ett mineralpuder som inte täcker allt :)Ska dra in till stan och fika imorgon så vi får väl se om jag lyckas hitta mitt märke. Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova!

Föresten så har Mille och jag vart på bvc idag på sista mammagruppen och lite vägning och mätning och allt var så bra så :D Han växer så det knakar min lille vän <3
Han har börjat skratta högt nu och det är en sån härlig känsla när han ser på en och smilar med sitt tandlösa leende, heeelt amazing<3 :)))) Jag älskar honom så himla mycket. MIN FINA SON!


puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: