Therese Michaela

BABYSÅNG/ ÖF!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Igår blev det en sväng till min mamma, blev middag och sen locknade jag med Milo där i 2,5 timma på em.. det var sååå välbehövligt det ;)

Idag blev det en tidig morgon! Steg upp när kl ringde 06.15. Milo sov som en stock.. så jag fick lite tid på mej att duscha och fixa till mej i "lugn och ro" till VAKNA! Milo vaknade till liv vid halv åtta, fick frukost och sen var det dax att sticka till öf för lite babysång.. :) MYS! Imorn ska vi dit igen för att fixa till hans gipsfot/hand i en tavla. Kommer bli så himla fint!

Tog en promenad till coop med mormor på eftermiddagen också.. då jag även svängde förbi hus i hem för att köpa en stående stjärna som jag ska ha i vardagsrumment ist.. då den jag hade förut åker in o sovrummet.. mycket bättre så! Köpte 1, 2,3, 4 -siffror som man sätter på ljusen i ljusstaken i köket också.. pricken över i:et och nötter i botten av den blev superbra ist för mossa. blabla bla.. ;P jaha, då vet ni lite vad jag har haft för mej dessa dagar, kul va! Nee, nu ska jag käka nått sen dusch, liiite film.. sen SOVA :D jag älskar min säng!!!!!

Bye readers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: