Therese Michaela

SKÖNA SÖNDAG!

Kategori: Allmänt

Tjollahoppsan!

Nu på kvällen kom Frida, Stefan och lille vincent hit på en en fika! Jättetrevligt :D Jag hade gjort en äpplepaj med vaniljsås som vi smaskade i oss. Gryym!!! om jag får säga det själv, trodde jag skulle misslyckas där när jag drog i en halv dl socker förmycket, men icke! ;)
Milo slog ihop ganska snart efter dom gick. Det är kämpigt att leka och kika på allt ;)

Btw, ska fixa mina naglar snart.. funderar på att göra gelé denna gång???? Har alltid haft acryl, men är sååå trött på det.. Känns som den looken e lite förbi för mej. Ser nog kanske naturligare ut me gelé??? Och sen kan jag ju välja en färg ist för vita tippar också. Kuuuul!!! Skönt att skämma bort sig själv lite i höstmörkret ;P

Trevlig kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: