Therese Michaela

LÖRDAGSKVÄLL

Kategori: Allmänt

Myser här framför Så mycket bättre. Ska käka lite tacos-rester nu och sen godis sen igår. Min älskade son sover som en liten prins! Nybadad och fin är han nu. <3 :)
När han hade somnat så passade jag också på att ta en dusch, peela ansiktet/kroppen, tvätta håret och måla naglarna och allt det där härliga som en tjej bara MÅSTE göra ;P underbart! Föresten så var jag ju hos frissan och fixa till utväxten härom dagen, blev supernöjd. Nu ska jag fortsätta här!

Trevlig kväll.. :))))

Kommentarer

  • fia säger:

    Hej! Trevlig blogg du har :-) jag tycker det vore roligt att även få läsa om hur det går för pojken med maten, har en bebis själv som tycker mat är sådär :-) hur lägger du upp dagens mål? Tips kring läggdax osv. Mvh fia

    2011-10-30 | 17:14:31
  • Tessie- Milos mamma säger:

    SV: Hej . Tack! :)



    Han gillar mammas tutte ganska mycket om man säger så ;P Annars förövrigt går det väl ganska bra tycker jag.. :)

    Jag brukar ofta sjunga för honom innan han ska sova! Och hålla honom tättintill mej.. det funkar alltid :)



    / Tessie

    2011-10-31 | 06:48:50
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: