Therese Michaela

11 SEP

Kategori: Allmänt

Hej.

Igår var Milo och jag på dejt med Jenny. Vi fikade på det nya fiket Le crossiat där jag käkade världen godaste macka med parma, philadephiaost och lite annat gottit på.

Hur många var det mer än jag som fastnade på Mia skäringer på 1an igår då.. herregud! Johan och jag höll på och dö av skratt. Jag fattar inte vart människan får allt ifrån asså????? :D Måste nästan se igen, så bra var det tyckte jag. Nu ska jag käka lite så får vi se vad dagen bjuder på.. Mille sover nu så jag ska passa på att röjja lite innan lillefis vaknar igen <3


Ser nu att mor och son hade machat tröjorna så fint igår också ;P lalalaaaa, vad buusigt!

Bilden lånad från Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    heej. vad söt du e! allt bra?

    mtt halsband e från ginatricot!

    2011-09-11 | 12:18:34
    Bloggadress: http://psychedelique.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hmhmhm har ej sett den nu faktiskt. köpte typ för ngn månad sedan

    du kan få köpa mitt:)

    2011-09-11 | 20:58:45
    Bloggadress: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här: