Therese Michaela

22 SEPTEMBER

Kategori: Allmänt

Hej. Ett snabbt inläggg innan jag också går till sängs! Jag rensar här hemma! Var tvungen att ta det nu på kvällskvisten. Hittade mina pappaer om min förlossning! Och åååååå <3 Det var så fint och världens finaste upplevelse. Och hör och häpna. Jag hittade min graviditetssticka som var beviset på Mille också, dock något gammal nu då ;P men ändå, hade inte äns hjärta att kasta den nu heller ;) LOL! Slängt en del nu igen iallafall.. jag fattar inte hur mycket man samlar på sig hela tiden???? I helgen blir det storstädning och ev lite rensning i källarföråden igen, men bara lite och kanske tvätta fönster också. Vi har fått upp hyllan i vardagsrummet nu. Blev jättefint! Ska framkalla dom fina korten på la familia också. Köpa ramar och sätta upp. Lääängtar! Det är en del och fixa som ni märker. Men det är ju så, känns som man aldrig blir riktigt klar. Hursom helst så är jag supernöjd nu som det är! Älskar mitt hem och allt.. Nu ska jag borsta gaddarna med min blekningstandborste som damp ner i brevlådan häromdagen, tror faktiskt den funkar på mig! ;) Imorn ska jag och Milo hem till mamma och idag var vi på stan och köpte en röd filt med vita moln på från Färg och Form. Oj, ser att detta inlägg blev ganska långt. Hade tydligen lite på hjärtat iallafall..

Sov gott bloggen så hörs vi.puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: