Therese Michaela

FEB. 7, 2012

Kategori: Allmänt

Hej.

Lite uppdatering ska jag väl kunna få ihop här va. Minisång igår, lunch på stan efter. Lite shopping till mej och Milo, IGEN! Vart hos frissan och fixat utväxten.. sååå skööönt!
Vi har framkallat lite bilder bla förlossningsbilderna och massa på Milo och dom fina korten som Emma Roodla tog på oss.

Har satt upp bb-bilden i v-rummet och ramat in några stycket kort på oss och på Milo. Blev huuur underbart snyggt som helst. Och imorn ska jag träffa en vän med sin dotter på fm, blir en fika på stan!

Jaha, så var det med det! Jag brukar inte skriva så mycket längre i min blogg, lägger mest ut bilder och skriver ev några rader..
Om det finns nått vettigt att skriva om då, ibland lägger jag ut en bild, men ångrar mej, så då ta jag bort det dagen efter.. ;P Men lite ombyte förnöjjer iaf! Och ibland orkar man inte helt enkelt.. :) blablablaa..

Nu sover lillefis sen någon timma tebax.. Åååå, vad jag älskar den lillskrutten alltså ;)))) :) :D <3333 Heeelt galet! Ska iaf snart göra honom sällskap tror jag. <33333 :D

Puss på er..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tack gumman! :)

    Dock vet jag inte hur man får bort "ARVIDSMAMMA" längst upp i hörnet??? stör ihjäl mig på det haha :P



    Vi är hemma idag lillen är inte riktigt kry :(

    Hur är det hos er då?

    Puss

    2012-02-09 | 10:43:23
    Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: