Therese Michaela

MAMMAS FINA!

Kategori: Allmänt



Tänk att jag har en son, tänk att jag är mamma, vad häftigt och coolt det är. Vad gjorde man innan??? herreguuud!!! Allt detta med barn är en sån självklarhet nu. Kom ihåg när vi precis fick Mille, allt var nytt, nervöst och allt har gått så bra. Så efterlängtad!!!
Förlossningen vad det bästa jag vart med om, har en sån himla positiv bild av det och allt vilket jag är sjukt tacksam över, amningen med, som fortfarande funkar. ;P skulle kunna ha sålt lite till och med. <3  

 Han är så duktig på allt min lilleman, tänk att jag är världens stoltaste mamma till finaste Milo ;)))) wow!!!!

Kommentarer

  • sofi säger:

    försöker ni få ett till barn nu?:)

    2012-02-29 | 07:23:40
  • Tessie- Milos mamma säger:

    sv: Nej, inte just nu.. :)

    2012-02-29 | 21:51:04
    Bloggadress: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: