Therese Michaela

BÄSTA BÄSTA BÄSTA, DENNA LÅT KOMMER BLI STOR TROR JAG.. SÅ HIMLA SANN TEXT!

Kategori: Allmänt

Mammas nya kille



a pa pa pa pa pa, pa pa pa pa pa
inte min pa pa pa pa pa pa

din fahrenheit-luktande och mustaschprydda/
V75-spelande jävla karl lyssna/
lyssna noga sluta knåda generalsnusen/
jag ska berätta för dig vem som är karln i huset/

ja min mamma är fin, för fin för dig/
och går way back, så jag vet nog hur det blir med dig/
ser genom dina mutor och ansträngningar/
jag får inte ta emot nå godis från nå främlingar/

jag ska inte lyssna på nån saga han läser/
å vad gör min barnbilstol i baksätet?/
bort med den där karlns kläder, å tandborsten/
bredvid min Bamse-borste, bäst att han tar bort den/

pumpar mina kassetter å mina sagor/
för dig har det nu blivit dags å vända bladet/
du förstår för det är väl klart att jag inte tyr mig till dig/
du är inte min pappa, du är ba mammas nya kille/

a pa pa pa pa pa, pa pa pa pa pa
inte min pa pa pa pa pa pa
du är ba mammas nya kille
a pa pa pa pa pa, pa pa pa pa pa
inte min pa pa pa pa pa pa

refr:
jag trodde det var du och jag/
kan vi inte ha det som det var/
så gör dig av med den där karln/
så tro mig, det är ingen jag ska bo med/
jag trodde det var du och jag/
kan vi inte ha det som det var/
så gör dig av med den där karln/
så tro mig, det är ingen jag ska bo med/
jag trodde det var du och jag/

går som ett barn, har en stil som ett barn/
med en kropp som ett barn, och jag kysser som ett barn ska/
charm som ett barn, jag är fräck som ett barn/
nonchalant som ett barn, och jag för mig som ett barn ska/

ljuger ibland och jag skriker ibland/
men det struntar hon i för hon vet vad detta barn har/
men djupt här inne/
finns det ett karla-sinne/

nu har du mött din överpojk/
så bara packa dina väskor och tillbaks till Göteborg/
tror du nånsin du kan bli min riktiga pappa/
ey, du har bara varit här sen i onsdags/
tror du borde packa försiktigt och backa/
för du har väl sett sista scenen ur ondskan/

du borde ge allt vad du har/

refr.

jag ser du tvättat håret å badat/
mamma inte behöver du göra dig till för mig/
å båda dina armhåler har du rakat/
mamma inte behöver du göra dig till för mig/
det blänker från dina målade naglar/
mamma inte behöver du göra dig till för mig/

men varför hålla på me sånt besvär
mamma jag älskar dig som du är/
men den där äckliga karln/

ja, jag hade sänkt han om jag var större/
plockat upp å han å slängt han om jag var större/
ner i toan å dränkt han om jag var större/
byggt en bomb å sprängt han om jag var större/

inge pappa kom hem, ingen längtar efter dig/
du kan packa kväll, sluta komma hem till mig/
asså, är det skoj å va ny i familjen?/
min pappa han är nån annan mammas nya kille/

a pa pa pa pa pa, pa pa pa pa pa
inte min pa pa pa pa pa pa
du är ba mammas nya kille
a pa pa pa pa pa, pa pa pa pa pa
inte min pa pa pa pa pa pa

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hmm den texten stämmer inte in i vår familj iallafall ;)

    2012-07-14 | 10:06:23
    Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här: