Therese Michaela

SOMMARVÄRME

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Fint att ni kikar in här ändå, fast jag är usel på att updatera. Jag är riktigt dålig på det just nu måste jag säga, men frågan är om lusten till att blogga finns kvar på riktigt?????? Det är en frågan jag ställer mej dagligen nuförtiden. När tankar kring detta faller på.. 
Känns som jag satsar mer på bilderna också vilket är mycket roligare än att skriva.. det är ju egentligen inte texten folk e ute efter heller, men samtidigt så skriver jag också för min egen skull, bla Milos utvekling osv.. Så, jaa, ska jag fortsätta här eller ska jag sätta ett punkt slut för oss från och med nu???

Samtidigt kan lusten till att blogga komma tillbaka senare, vem vet men nu är det är sommar, vi är mestadels ute ,träffar vänner med barn, uteserveringarna med vänner, fester& trädgår´n.. jaa, listan kan göras lång.. och när vi inte gör det så finns det lixom ingen lust till att sitta här inne heller om det inte är nått riktigt speciellt man vill dela med sig.

Men som jag märker så fanns det ju en del att skriva just nu ändå, så jag bestämmer mej för att stanna här, men att det kommer nog vara glest med inlägg just nu i sommar, vi tar helt enkelt sommarlov nu ;) ;P :D

Trevlig sommar på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: