Therese Michaela

GODNATT & SOV GOTT..

Kategori: Allmänt

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Går han nu? :)

    2012-03-10 | 13:42:09
  • Sandra - Mamma till Wilmer och Joline säger:

    åh vilken fin pyjamas. Det är små mysigt med de små i pyjamasar =)

    2012-03-12 | 09:26:22
    Bloggadress: http://sandrasblogg.se
  • Elin Alenteg säger:

    Hej Tessie!

    Det va länge sen. Hade glömt adressen till din blogg, men hittade dig bland Sandra Nilssons bloggkommentarer ;) Jag läser oxå hennes blogg.

    Kikade in på din blogg. Så himla söt han är er lilla Milo som dessutom hunnit bli ett år! Oj va tiden går! Nova blir ett år imorn...känns absurt kan jag säga. Fattar inte var tiden tagit vägen. Dessutom så är detta min sista vecka som mammaledig. Känns enormt konstigt och det kommer va väldigt tomt i mitt hjärta när jag inte får va med min lilla tjej hela tiden.

    Måste säga att din blogg är så fint gjort och hur du lägger upp dina bilder och så! Jättefint! Jag kan inget om hur man gör sånt. Dessutom så bloggar jag så extremt lite nu för tiden...blogglusten har försvunnit..hoppas den kommer tillbaka.

    Jag skaffade facebook för någon månad sen, har du det?

    Ha det så bra!

    Kramar Elin

    2012-03-12 | 09:49:56
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/elinalenteg
  • Coquina säger:

    Söt bild =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling - perfekt för dig som har barn =)

    2012-03-13 | 23:22:45
    Bloggadress: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: